09 Mac 2012

Balik Bandar Wink!! wink!!

YeaAA!!! cuti sekolah dah dekat, ramai yg tak sabar2 nie tunggu cuti...Mesti ada yg dah plan nak bawak anak2 pergi jejalan kan?? Aku pulak nak bawa anak2 g kl.. org blik kg aku pulak balik bandar. hehehe ..nak duduk dgn papa dorg. ehem ehem..lain mcm jerkan?? Ala senang citer nak bkepit ar dgn cik abg..
Tapi de jer story nyer nie, macam2 hal yg jadi..


 Maklum ar bila nak jalan jauh kete mesti service. jauh ker kl tu??? hehehe.. ni kisah gatal nak g service ar nie. Dah buat appoiment bagai, rupanya date yg tulis kat cermin kete tu silap (eh mata aku yg silap). Bukannya bulan 3 weii bulan 5 ar..knp 3 tu aku nampak mcm 5 jer??? Nasib kat pusat service tu cek dlm system..adoii..

 Lupakan kisah biul tu, petang td aku dgn askar2 wataniah ku yg kecik2 nie berangkat reramai ar g car wash. Dah ar bergarut mcm hape, nak air ar, jatuh longkang ar, kejar kucing ar..abis majalah kat car wash tu disepah2kan. Kalut punya kalut aku layan dorg..tetiba budak cuci tu ckp..KAK, KETE AKK PANCIT. ADOII dugaan ape lg nie??


Telek punya telek, ha tu dia ader skru yg tbenam dlm tayar.. maka berangkat ar aku ke kedai tayar ar pulak....


Bila dah cabut, inilah saiz skru tu. Ada la dlm 1 inci mcm tu..




Harap2 bila aku anak beranak nak gerak esok takde la masalah lg.., aminn..

Dalam hati ada taman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan