11 Mei 2012

Dutch Lady Moms Club

Salam jumaat yg mesra semua...

Pepagi ni nak story kat korg pasal dutch lady moms club ni. Aku dah lama join, dari tahun lepas lg. Pastu dah berapa lama aku dok hantar bar code. Takde pun sebarang surat dtg umah yg bg tahu bp mata ganjaran yg dah aku kumpul. Pas aku call tanyer dorg suruh cek atau daftar on9. Stp kali aky daftar sampai kat step2 mesti fail. Tak tahu knp?? Bengang pun ader..berkali2 try..

Selepas tu aku pun give up dah..surat pe pun tak dtg. Aku mula dah tak hantar lg bar kod tu. Alih2 thn ni dlm bln 4 mcm tu sampai pulak surat siap no keahlian lg dgn katalog penebusan. Hahahaha...suker2..sayang pulak bila pikir blik dah bp byk kod bar aku dah buang. Tu ar merajuk lg. Kan dah rugi sblan 8 bungkus tu.

Hadiah2 dia pun ok2 jugak..utk kanak2 ader 2 bahagian utk baby dan kanak. Pastu barang2 utk ibu pun ader jugak barang2 rumah.

Adala brg yg aku bkenan tu...tp mata ganjaran baru 1000lbh. Hehehe yg aku minat dlm 2000 ke atas. Pastu baucer pun ader jugak utk KFC, tesco, jusco & giant..ah!!! Sabau2..

Sekarang aku masih dok hantar lagi utk kumpul dan terus kumpul. T lepas bik adam aku nak pos utk bln 4 punya bar kod ader 8kpg. Itu dari 2 anak punya minum, bb iris lepas 2thn t akan ajar dia minum susu formula pulak. Harap2 dutch lady akan mempelbagaikan lg ganjaran utk pengguna nyer...hehu...

posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. wah dah ada club2 la skrang :D

    BalasPadam
  2. Yup cik farizam..dah ader..join je la..sambil anak2 minum susu mak dia pulak dok mgumpul mata ganjaran..

    BalasPadam