03 Mei 2012

Thursday ~ random photos

Salam khamis semua..ini adalah 1st time aku try buat random photo sejak jd blogger utk story yg tah ape2..huhuhu...dan 1st time jugak aku try wat watermark pakai S pen note ni..walaupun pic2 ni tak cantik. Tp nak jugak ader watermark sb nampak mcm best..

Ok tak?? Time ni dak gugurl ni baru pas mkn kek..chomott!! sampai ke hidung tu. Dan mama ko pun snap sekali utk dbuat kenangan.

Hari cuti pekerja yg bosan tanpa papa. Jd mama pakaikan celak kat mata saya..hehehe..mcm cat eye tak?

Hahaha ini tempat kami yg punya....nurse tinggalkan kejap semasa sesi temubual. Pe lagi asam atas meja pun dia sebat then capai pen dgn kertas utk main conteng2.

Saya dah kena suntik tau...huhuhu..tak nangis..

Ini keje abg dan faris time ujan turun byk kalkatu/kekatu masuk umah. Pe lagi kutip masuk dlm bekas..konon2 nak buat experimen. Sabau jer aku, besok tgok tinggal sayap jer.

Selama 2 tahun lbh tak bekerja ni percaya tak.?? Aku tak pernah ader compact powder. Ini baru beli 2 minggu lepas kat kedai runcit dlm kg. Tak byk pilihan ni jer yg ader..

Bila usia semakin meningkat..dah nampak pori2 kat hidung dgn pipi semakin membesar..adoii risau la pulak. Nak kena tukar product ke??
posted from Bloggeroid

5 ulasan:

  1. e'eh...ni tiru kite nie....kikiki

    BalasPadam
  2. Hahaha..saper lagi klu bukan ko cikgu nyer..kan follower..akan ku follow...hahaha..

    BalasPadam
  3. Hahaha..saper lagi klu bukan ko cikgu nyer..kan follower..akan ku follow...hahaha..

    BalasPadam
  4. so sweet,,,
    heheh...
    part pori2 tu..try gna toner

    BalasPadam
  5. T.kasih lya..Dah pakai toner safi tu..1 hari 3 kali lg..tak power kot..nak lg power...

    BalasPadam