16 Ogos 2012

Salam Aidilfitri untuk semua

Assalamualaikum

Di kesempatan yang ada ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya buat semua rakan2 blogger yg sudi singgah dan yg ikhlas jugak menfollow saya. Walaupun kita kenal di alam maya ini tapi anda semua amat bermakna untuk saya..semoga kita semua bergembira di hari raya ini bersama insan2 tersayang. Mohon maaf jika ader yg terguris hati dgn setiap komen2 yg saya tinggalkan..saya jugak insan biasa yg tak lari dari melakukan kesilapan.

Sayang korang semua...

Dari : syi/syidah,khairul, adam, faris dan iris

10 ulasan:

  1. selamat hari raya.. maaf andai pernah terkasar komen kat sini :)

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. :-)

    BalasPadam
  3. selamat hari raya ya buat rosidah sekeluarga...

    BalasPadam
  4. Selamat Hari Raya buat sis sekeluarga :)

    BalasPadam
  5. Salam perkenalan dari
    TiranaAduka...


    Selamat hari Raya Maaf Zahar Batin
    Selaku blogger baru ...memohon maaf atas kehadiran di blog ini.....tanpa diundang...maaf dari Tirana..

    From TiranaAduka.....: Mengenali TiranaAduka - kesihatan.

    Jemput singgah blog saya.....
    TiranaAduka.....: TiranaAduka Di Alam Maya..
    jika ada kelapangan dari anda.....

    From TiranaAduka.....: Bila diri Tirana Dicintai....tanpa ku sedari


    Wasalam..
    Ikhlas,
    TiranaAduka...

    BalasPadam
  6. selamat ari raye kak c....takde can kite nak jumpe raye ni kan...tahun depan org turn kat melaka leh la kite jumpe raye2 heheeheheh

    BalasPadam
  7. Datang sini dari segmen Blogger Aktif #2 : Ogos hingga Disember 2012 Kak Mia!

    Salam Perkenalan

    http://suzlinazreena.blogspot.com/

    (^_____________^)

    BalasPadam