10 Oktober 2012

WW : Lukisan Adam

Assalammualaikum dan selamat sejahtera.

Hari nie kita Jangan cakap banyak yer..sebab kerja rumah setia menanti ku..En. penyapu dok sengih2 tu. hehehe. Tapi sebelum tu nak tinggalkan sedikit memory dari Adam untuk semua. Sesuka hati jer selongkar beg anak malam tadi, dan jumpa lukisan2 comel ni.
 Dia pun segan bila aku dok telek2 lukisan dia..lukisan yg ni dia cakap raksasa jagung menyerang bandar. Kelakarkan imaginasi dia?...hahaha
 Sory kualiti gambar tak cantik sebab ambik pun waktu malam pulak tu pakai camera hphone jer..
 Semua roket menuju ke bumi kita..
 Apa ke menda nie??
 Ini pun kelakar jugak, katanya ni hantu botol susu yg akan datang kat adik bila adik curi hisap botol susu dia. hahaha..sajer jerkan..
 Lukisan tentang buah buahan.
Hahaha..zombi datang kejar orang kampung.

12 ulasan:

  1. hahaahahaah mmg lawak laa adam kak c...kreatif n daya imejin tinggi nie...bagus...bagus....

    tapi siyes laa paling lawak raksasa botol susu ngan raksasa jagung tu wakaakakakaak....

    BalasPadam
  2. Walau apa pun lorekan dia semua ada imaginasi tersendiri ida. Kakak dok gelak sendiri tapi yg pertama tu memang kreatif sebab kita faham maksud tersirat...

    BalasPadam
  3. sangat kreatif.. mmg buat org gelak la

    BalasPadam
  4. berharga tau lukisan2 anak2 kita ni.saya simpan je semua lukisan2 anak2 saya,walaupon lukisan abstrack.haha
    suka gambar yang first,pandai berimaginasi

    BalasPadam
  5. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    BalasPadam
  6. Wahhh hebatnya lukisan dan imaginasi Adam... Suka Mia tengok...

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. daya imaginasi kanak2 tinggi kan :)

    BalasPadam
  9. assalamualaikum rosidah...memang kreatif nyer cantik juga lukisan dia...:)

    BalasPadam
  10. mesti dia suka robot.
    seronok pulak tgk hasil imaginasi kanak2 ni kan :)

    BalasPadam