01 September 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Dah lama tak jengah sini..datang sini dgn perasaan rindu yang membuak2..meneliti setiap satu cerita2 kehidupan aku yang lampau. Memang lama sampai aku lupa cara nak buka lupa paswood lupa macam2 la. Dah macam budak baru belajar ni ha..hahahahah..pastu dah semestinya aku kena pergii ke blog2 jiran lama, yang dulu sangat rajin datang meninggalkan komen dan pandangan. 

Tengok dari last date aku tinggalkan coretan terakhir mmg banyak dah berubah..dan sekarang bertambah lagi sorg ahli keluarga. Aku pun dah mulakan kehidupan baru di rumah baru dan tempat baru. Sekali gus mengenali ramai org2 baru sekelilingku. Ah mmg banyak yang perlu aku buat ni..terpikir jugak kemain lama aku off line broadband aku dulu dan baru sekarang kawasan perumahan ini ade  unifi.

Sebelum tu ini adalah gambar (gambar raya tu) setelah 2 tahun tak update pape mmg nampak perubahan fizikal anak2 dulu dan sekarang. Dan ahli baru dalam family ini adalah Adam Fatah banyak kenakalan dan kaletah kamu yang mama akan simpankan disini. 

2 ulasan:

  1. Elok benar selepas merdeka aje blog dibuka semula
    Selamat memeriahkan kembali dunia blog ini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdullilah..ade pemgunjung pertama...t.kasih atas kunjungan..

      Padam