02 September 2016

Kisah Awal Kelahiran Adam Fatah

Assalamualaikum dan salam jumaat semua.

Last entry dulu bulan januari 2014 dan baru semalam datang balik kesini..ha dah 2tahun lebih tu aku tinggalkan blog nie. Banyak story mory yang tertinggal jauh last waktu tu aku belom mengandung anak ke 4. Time tu suami kerja kat port dickson dan setiap minggu aku akan drive ke sana dgn anak2 untuk jumpa suami. Kat sana jugak kami merancang untuk dapat baby baru dengan harapan yang tersangat2 tinggi iaitu baby girl. Selepas berbincang dengan doktor dan pilih date untuk nak lahirkan bb. Dalam hujung bulan tu jugak aku keluarkan alat iucd dan berjaya mengandung selepas tu. 

Inilah kad rawatan semasa mengandung tu ari..mengandung kali ni mmg dalam emosi yang tenang. Sebab aku tak check kat kerajaan takde kena push pasal berat naik pasal minum air gula yg kena ikut waktu yg diberikan. Jadi utk aku mmg senang la lepas urus anak ke sekolah aku boleh g checkup bila2 masa jer aku nak.  Di bawah nie beberapa gambar kenangan time jadi makyong dulu.






Dah selepas cukup due date 4 nov 1014 jam 23.37pm lahirlah Adam Fatah Bin Khairul Azwan dengan berat 3.8kg secara normal. Ini adalah antara anugerah terindah yang aku sangat bersyukur..sempat beberapa gambar aku snap semasa dah sakit nak bersalin tu.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan