25 Mei 2012

Ini keputusannya..

Salam jumaat semua...

Pagi ni sangat sejuk sb hujan turun tak henti2 dari awal pagi td. Hujan ni pun mcm tau2 jer aku tgh sedih ni..sejak aku dpt tahu sesuatu terus hati aku rasa sedih marah myampah dan mcm2. Tak tahu dgn sape nak luahkan lg dgn org yg selalu aku mgadu tu. Kami dah dihalang utk berhubung lagi..pelik2 betul manusia yg jumpa kali ni.

Mgkin ade yg dah tahukan aku ade wat planning utk g berjumpa suami cuti sekolah t. Semua dah dirancang dgn baik dan pd aku betul2 teratur sgt. Tetiba ader 2 yg nak ikut so planning btukar atas sb tertentu. Tp alhamdullilah masih tak bg ganguan utk kami lagi. Nak dijdkan cerita bila aku dah bsedia nak bwk 2 org ni. Tetiba ader 1 makhluk tu nak tumpangkan anak dia kat kami.

Ape yg korg akan rasa klu kat tmpat aku? Anak tu umur 15thn lelaki. Kami dah bok hotel yg sesuai dgn bilangan kami ar. Pastu 1st day plan nak g kuala terengganu pastu naik kota bahru stay kat sana smlm. Esok blik cherating dan 2 tu pun akan blik trus naik bus dan aku dgn anak2 stay sampai habis cuti sekolah kat sini.



Permintaan tu bg aku sesuatu yg myusahkan. Lg pun stp kali aku nak g jumpa suami je mst ade yg tumpangkan anak dr dulu ar. Aku bik masa 2jam bg keputusan..nak tahu ape yg aku ckp?? Aku ckp aku TAK NAK. Mesti ar aku kena tanggung akibat. Dan kali ni aku dah wat persediaan mental. Tak nak lembut lagi..tgu dan lihat ptg ni ape akan jd..


Jgn ingat bila suami takde dorg boleh dok pujuk2 aku mcm dulu. Kali ni aku kena pikirkan family aku sendiri dan masa2 berharga kami. Walaupun alasan dia keje kerajaan tak boleh tinggal kursus. Tp aku tgok org lain yg keje kerajaan takde ar kursus sebulan berkali2. Tu semua alasan bg aku..

Ape yg aku harap petang ni dia dpt terima keputusan aku dgn baik. Dan aku pulak dah janji dgn diri aku..demi anak2 dan suami aku takkan lembut hati mcm dulu. Insyallah..klu mak aku tahu ni mampos aku kena tiau kaw kaw punya. Sb hati aku ni cepat cair sgt klu kena pujuk. Pastu merana sorg2...

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan